google-site-verification=vC6L7Avx-HiNWap5AJHJWrElO30PJ5oMaXuFyLovXtQ

Общи условия

Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ

    Настоящите общи условия дават информация на потребителите за правата им при използване на информацията и услугите в сайта. Всеки един потребител, работещ със Alebaby.bg е обвързан с правилата на настоящите общи условия от момента на влизане в сайта до напускането му.
    Alebaby.bg си запазва правото да извършва промени в условията за ползване и в самият сайт без предварително известие.

УСЛОВИЯ ЗА ПОРЪЧКА

    За да поръчате продукти от Alebaby.bg  е нужно да попълните някой данни за доставка. mega-device.com се ангажира да не разпространява информацията с личните ви данни извън Alebaby.bg и лицата или агенциите, наети от фирмата да събират, класифицират и обработват информация за нея.
    Alebaby.bg си запазва правото , да премахва или редактира съдържание, да отказва достъп или изпълнение на поръчки поради изчерпване от склад или по свое усмотрение.
    Alebaby.bg си запазва правото наличността и сроковете на доставка да се уточняват по телефона или e-mail, в момента на обработка на поръчката.
    Указаната цена е за 1 бр. в лева и с начислен ДДС. В цената на продукта не се включва цена за доставка и плащането.
    При поръчка потребителят задължително посочва адрес, телефон и e-mail за потвърждение на извършената от него поръчка, за да може да бъде стартирана. Не попълването на полетата за обратна връзка или публикуването на грешна, невярна или неточна информация не обвързва фирмата със задължението за изпълнение на поръчката и доставка.
    Поръчването на стоката става през интернет сайта на няколко стъпки:

а) Избирате от електронния каталог желания продукт и натискате бутона “ПОРЪЧАЙ СЕГА / ПОРЪЧКА”. Така продукта е добавен във Вашата кошница( количка).

б) След като сте избрали един или няколко продукта, кликвате върху кошницата в горния десен ъгъл на екрана и след това попълвате формата за обратна връзка,въвеждате посочения долу в дясно код и натискате бутона поръчване

в) Ще получите потвърждение на посочения от вас e-mail

    Потребителят се ангажира да изрази съгласието си за направената поръчка и да потвърди всички детайли по нея, след като оператор на Alebaby.bg се свърже с него по телефон или e-mail.
    Потребителят се ангажира, че комуникацията по електронен път удовлетворява неговите изисквания спрямо закона и той я приема равнозначна на информацията, предавана на хартиен носител или устно по телефона.

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

    Доставката се извършва от куриерска фирма, наета от Alebaby.bg на адрес, посочен от потребителя. Потребителят се задължава да осигури достъп и контактно лице, което да приеме и да заплати поръчаните продукти. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя.
    Ако потребителят е наел друго лице, което да приеме пратката от негово име, то той (потребителят, извършил първоначално поръчката) няма право на възражения относно доставката и връщане на пратката.
    Разходите за доставка се поемат от потребителя,освен при случай на друга договорка между потребителя и Mobillim.bg като цената зависи от неговото местоположение, както и срока за доставка по схемата на избрания Превозвач.
    Alebaby.bg или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефона или e-mail, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.

 

ОТКАЗ НА ДОСТАВЕНА СТОКА

1.Потребителят може да откаже поръчани и доставени продукти в следните случаи:

а) видимо несъответствие на доставения продукт с поръчания, което може да се установи с обикновен преглед на продукта;

б) стоката е претърпяла дефект по време на транспортирането;

в) цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена;

г) не е спазен срока на доставка.

Гореописаните рекламации важат към момента на получаване на поръчката. Извън изброените случаи, както и извън условията на чл.55 (ал.1) от ЗЗППТ, клиентът няма право да откаже да заплати и да върне доставена пратка. Ако желае да го стори няма право на възстановяване на заплатената сума и поема разходите за транспорт.

    Когато стоката е подменена при доставката и това е не възможно да се установи в момента на доставка, стоката се подменя, след като е извършен оглед да се установи несъответствието, без потребителят да заплаща допълнителни разходи.
    Извършени плащания и срок за възстановяване на суми. Възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на паричен превод по банков път в срок от работни 20 дни. Възстановяването на финансови средства става само по посочена в писмен вид банкова сметка на получателят.

 

ОТГОВОРНОСТИ

    Alebaby.bg не носи отговорност за внезапно изчерпване на складовите наличности.
    Alebaby.bg не носи отговорност за евентуално причинени вреди на потребителя при ползването на услугите в сайта. Mobillim.bg не гарантира безпроблемен и непрекъснат достъп до домейна си.
    Alebaby.bg не носи отговорност за неточности в информацията за стоката

    Alebaby.bg не носи отговорност за забавяне или неизпълнение на задълженията си по причини независещи от нас.Адрес на данъчна регистрация на  на фирма Нартин Глобал ЕООД  с ЕИК:BG206358013 :гр.Драгоман , ул. Петър Берон 21

ОТКАЗ НА ДОСТАВЕНА СТОКА

1.Потребителят може да откаже поръчани и доставени продукти в следните случаи:

а) видимо несъответствие на доставения продукт с поръчания, което може да се установи с обикновен преглед на продукта;

б) стоката е претърпяла дефект по време на транспортирането;

в) цената при доставка не отговаря на предварително договорената цена;

г) не е спазен срока на доставка.

Гореописаните рекламации важат към момента на получаване на поръчката. Извън изброените случаи, както и извън условията на чл.55 (ал.1) от ЗЗППТ, клиентът няма право да откаже да заплати и да върне доставена пратка. Ако желае да го стори няма право на възстановяване на заплатената сума и поема разходите за транспорт.

    Когато стоката е подменена при доставката и това е не възможно да се установи в момента на доставка, стоката се подменя, след като е извършен оглед да се установи несъответствието, без потребителят да заплаща допълнителни разходи.
    Извършени плащания и срок за възстановяване на суми. Възстановяването на суми се извършва, чрез нареждане на паричен превод по банков път в срок от работни 20 дни. Възстановяването на финансови средства става само по посочена в писмен вид банкова сметка на получателят.
Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние или от договора извън търговския обект, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка, в срок от 14 дни, считано от датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на стоките или датата, на която Потребителя или трето лице, различно от превозвача и посочено от него, е влязло във владение на последната стока, при договор, съгласно който поръчвате много стоки с една поръчка.

    За да упражни правото си на отказ, Потребителят следва да уведоми Мартин Глобал ЕООД за имената си, географския си адрес и ако има такива, телефонен номер, факс и електронен адрес и за решението си да се откаже от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща). Потребителят можете да използва приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително:

    Гаранционно обслужване

    Мартин Глобал ЕООД  отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за несъответствието.

    Търговска гаранция е всяко задължение, поето от търговеца или производителя към потребителя в допълнение към неговото задължение по този закон да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени или поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свързано със стоката, когато тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, несвързани със съответствието на стоката с договора за продажба, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в съответната реклама, направена в момента на сключване или преди сключване на договора.

    С всяка доставка на стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, Мартин Глобал ЕООД издава и предоставя на Потребителя надлежна гаранционна карта с нанесени данните за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция, ако има такава.

    Потребителят не може да се позове и губи правата си по предоставената Търговска гаранция:

    а) в случай на изгубена гаранционна карта;

    б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от Мартин Глобал ЕООД лице или сервизен център;

    в) в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;

    г) в случай на нарушаване на физическата цялост на продукта;

    д) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на продукта;

    Предоставената за продукта търговска гаранция не покрива компоненти на продукта с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.). Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в посочените на гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация и окомплектовка на продукта.

    Продуктите и услугите, посочени в този Сайт, са ограничени само до посочените в Сайта Общи условия и информация, без да бъдат осигурявани каквито и да било гаранции извън посочените, включително търговски и целеви. Задълженията на Мартин Глобал ЕООД  по отношение на продуктите и услугите, които се предлагат в този Сайт, се регламентират от съответните споразумения с вносителите и/или дистрибуторите на представяните продукти.

Сравнение на продукти